Världens godaste vitlökssås

Denna falska aioli är såååå god ! Vi var ju hos några goda vänner och grillade igår och frun i huset, Sanna gjorde världens godaste vitlökssås ! Världens bästa vitlökssås ! Bästa platsen på jorden och mitt föräldrahem. Här har vi loppis på söndagar och stående grillfester.


Världens godaste vitlökssås

Föresten fixade jag världens godaste. Saftiga, grillade kycklingspett som serveras med grillade grönsaker och kall snabbgjord vitlökssås.


Världens godaste vitlökssås

De slänger på massa flottig sås, det gör att de mesta blir gott. Vilket land har världens bästa kebab?


Jag blir lika imponerad varje gång han bara plockar ihop några ingredienser och vips är det världens godaste gryta. Rostad vitlökssås med mascarpone och lime Evelinas kök. Lammkotletter med vitlökssås, bakade tomater och klyftpotatis Mitt.


Jag älskar vitlökssås och ibland skulle jag kunna äta bara det en hel dag ;)) MEN ingen färdig vitlökssås i butik är så god som. Det finns hur många recept som helst på olika kalla goda vitlökssåser, men detta receptet tycker jag är bäst.


Världens godaste vitlökssås

Precis rört ihop en kallsås till kvällens grillning ( hoppas hoppas att de mörka molnen blåser förbi tills dess ) Och detta är kanske godaste vitlökssåsen. Sverige så försök lära er något av dom för att dom har Sverigest saftigaste.


Rödbets- och fetaostburgare Kanske världens godaste vegetariska burgare? Det är nästan lite hädelse att ha vanliga hamburgerbröd till, det skulle passa.


Här kommer ett tips på en riktigt, riktigt god vitlökssås ! Jag vågar nästan lova att detta är världens godaste morotssoppa! Mycket god vitlökssås som är superenkel att göra. Passar bra till grillat kött!


Läcker rödvinssås eller en smörig bearnaise. Vi har recepten på världens mest älskade såser. Här är din ultimata såsguide. Servera med potatisgratäng och vitlökssås.


Gratinera i ugn, 1grader ca min. Vitlökssås, recept HÄR &gt. Vår middag igår som blev såå himla god. Smaka av med salt och peppar.


Ni måste prova denna, kan vara en av världens godaste och. Kikar in medan jag dricker morgonkaffet och tipsar om min favoritpaj om ni inte vet vad ni ska göra.


Lasagne kan vara en av världens godaste rätter. Den juli är lasagne-dagen och det ska givetvis firas. Det blir världens godaste kardemummabullar eller sockerbullar.


Du kan också blanda sockret med rivet citronskal, vaniljpulver eller lakritspulver. Jag gjorde dessa goda chokladbollar igår, de är krämiga. Supergod till det mesta, både kött och kyckling.


Katinka Hammarskiöld arbetar till vardags som jurist. Nu ska ni få ta del av världens enklaste fläskfilerätt nämligen fläskfilé i krämig vitlökssås ! Ja, jag vågar nog faktiskt påstå det. Grovriv stora morötter, blanda med dl ströbrö dl parmesan.


Vi åt dem i pitabröd med vitlökssås.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Oturlig spik crossboss

Färgad som ädelsten crossboss

Ta bort mossa på stenplattor ättika